Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.10.2025 10:49 Publikacja: 05.01.2024 10:05
Redaktor naczelny Gazety Polskiej, wiceprezes TV Republika Tomasz Sakiewicz
Foto: PAP/Mateusz Marek
Skandaliczne słowa gości kanału informacyjnego TV Republika powodują rozszerzania bojkotu stacji przez reklamodawców. Do tej pory o zakończeniu współpracy reklamowej z TV Republika poinformowały już: IKEA, mBank, Carrefour Polska, Media Expert, Adamed Pharma, Pyszne.pl, Skoda, OtoDom, Bank Millennium, Alior Bank, Santander, Master Card.
Politycy i pracownicy stacji, zwłaszcza ci, którzy w ostatnich dniach przeszli z TVP, próbują kontratakować. Tomasz Sakiewicz, prezes TV Republika, i Michał Rachoń, dyrektor programowy, do niedawna w TVP, zaczęli nawoływać do bojkotu sieci IKEA. Teraz podobną akcję ogłoszono w stosunku do Pyszne.pl, ponieważ firma także przyłączyła się do akcji wycofywania reklam z TV Republika.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Samorząd województwa mazowieckiego po raz kolejny organizuje forum poświęcone mediom lokalnym z naszego regionu....
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dziesiątki dziennikarzy relacjonujących działalność amerykańskiego Departamentu Obrony opuściły swoje biura w Pe...
Popularna w kręgach graczy platforma komunikacyjna Discord padła ofiarą poważnego ataku hakerskiego. Cyberprzest...
Kapitalizacja grupy zbudowanej przez Zygmunta Solorza podniosła się dziś o ponad 700 mln zł. Inwestorzy wzięli p...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas