Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.09.2025 12:43 Publikacja: 05.01.2024 10:05
Redaktor naczelny Gazety Polskiej, wiceprezes TV Republika Tomasz Sakiewicz
Foto: PAP/Mateusz Marek
Skandaliczne słowa gości kanału informacyjnego TV Republika powodują rozszerzania bojkotu stacji przez reklamodawców. Do tej pory o zakończeniu współpracy reklamowej z TV Republika poinformowały już: IKEA, mBank, Carrefour Polska, Media Expert, Adamed Pharma, Pyszne.pl, Skoda, OtoDom, Bank Millennium, Alior Bank, Santander, Master Card.
Politycy i pracownicy stacji, zwłaszcza ci, którzy w ostatnich dniach przeszli z TVP, próbują kontratakować. Tomasz Sakiewicz, prezes TV Republika, i Michał Rachoń, dyrektor programowy, do niedawna w TVP, zaczęli nawoływać do bojkotu sieci IKEA. Teraz podobną akcję ogłoszono w stosunku do Pyszne.pl, ponieważ firma także przyłączyła się do akcji wycofywania reklam z TV Republika.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas