Wymiana ciosów wokół TV Republika. Stacja traci kolejnych reklamodawców

Lista firm ogłaszających wycofywanie reklam z Telewizji Republika rośnie z dnia na dzień. Politycy prawicy i pracownicy stacji próbują kontratakować, ogłaszając bojkot np. IKEA, Pyszne.pl czy mBanku.

Publikacja: 05.01.2024 10:05

Redaktor naczelny Gazety Polskiej, wiceprezes TV Republika Tomasz Sakiewicz

Redaktor naczelny Gazety Polskiej, wiceprezes TV Republika Tomasz Sakiewicz

Foto: PAP/Mateusz Marek

Skandaliczne słowa gości kanału informacyjnego TV Republika powodują rozszerzania bojkotu stacji przez reklamodawców. Do tej pory o zakończeniu współpracy reklamowej z TV Republika poinformowały już: IKEA, mBank, Carrefour Polska, Media Expert, Adamed Pharma, Pyszne.pl, Skoda, OtoDom, Bank Millennium, Alior Bank, Santander, Master Card.

Politycy i pracownicy stacji, zwłaszcza ci, którzy w ostatnich dniach przeszli z TVP, próbują kontratakować. Tomasz Sakiewicz, prezes TV Republika, i Michał Rachoń, dyrektor programowy, do niedawna w TVP, zaczęli nawoływać do bojkotu sieci IKEA. Teraz podobną akcję ogłoszono w stosunku do Pyszne.pl, ponieważ firma także przyłączyła się do akcji wycofywania reklam z TV Republika.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama