„Twitter nie jest już niezawodny”. Kolejna instytucja publiczna zrywa z portalem

Nowojorski operator transportu publicznego przez lata używał Twittera jako jednego z kanałów powiadomień o problemach. Teraz jednak rezygnuje z tego kanału komunikacji z pasażerami.

Publikacja: 28.04.2023 14:09

„Twitter nie jest już niezawodny”. Kolejna instytucja publiczna zrywa z portalem

Foto: Bloomberg

Metropolitan Transportation Authority (MTA) – największy operator transportu publicznego w USA, który każdego dnia obsługuje ponad 15 milionów pasażerów w Nowym Jorku i okolicach (aż po stan Connecticut) poinformował, że zawiesza korzystanie z Twittera jako środka powiadomień o problemach w działaniu transportu publicznego. Jako bezpośredni powód podano fakt, że dostęp do Twittera za pośrednictwem API został dwukrotnie przerwany w ostatnich dwóch tygodniach.

– MTA zakończyło publikowanie informacji o usługach na Twitterze ze skutkiem natychmiastowym, ponieważ nie można już zagwarantować niezawodności platformy – powiedziała CNN p.o. dyrektorki ds. klientów Shanifah Rieara.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama