„Twitter nie jest już niezawodny”. Kolejna instytucja publiczna zrywa z portalem

Nowojorski operator transportu publicznego przez lata używał Twittera jako jednego z kanałów powiadomień o problemach. Teraz jednak rezygnuje z tego kanału komunikacji z pasażerami.

Publikacja: 28.04.2023 14:09

„Twitter nie jest już niezawodny”. Kolejna instytucja publiczna zrywa z portalem

Foto: Bloomberg

Metropolitan Transportation Authority (MTA) – największy operator transportu publicznego w USA, który każdego dnia obsługuje ponad 15 milionów pasażerów w Nowym Jorku i okolicach (aż po stan Connecticut) poinformował, że zawiesza korzystanie z Twittera jako środka powiadomień o problemach w działaniu transportu publicznego. Jako bezpośredni powód podano fakt, że dostęp do Twittera za pośrednictwem API został dwukrotnie przerwany w ostatnich dwóch tygodniach.

– MTA zakończyło publikowanie informacji o usługach na Twitterze ze skutkiem natychmiastowym, ponieważ nie można już zagwarantować niezawodności platformy – powiedziała CNN p.o. dyrektorki ds. klientów Shanifah Rieara.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Maciej Miłosz dołącza do działu gospodarczo-biznesowego „Rzeczpospolitej”
Media
Subskrypcje „Rzeczpospolitej” dla studentów i pracowników Collegium Civitas
Media
Dystrybutorzy i producenci filmów w Polsce biją finansowe rekordy. Oto powód
Media
Netflix bije kwartalne prognozy i ostrzega. Wyjdzie silnie poza streaming?
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Media
Bruksela uznaje platformę porno za VLOP i… każe chronić nieletnich i ujawnić reklamy