Reklama
Rozwiń
Reklama

Polityczne reklamy mają zniknąć z Facebooka i Instagrama. Ale tylko w Europie

Meta rozważa wprowadzenie blokady na reklamy o charakterze politycznym. Miałaby ona dotyczyć jedynie europejskich użytkowników. Koncern Marka Zuckerberga chce zdecydować się na taki ruch z uwagi na problemy ze spełnieniem warunków nowych unijnych regulacji.

Publikacja: 30.03.2023 15:52

Polityczne reklamy mają zniknąć z Facebooka i Instagrama. Ale tylko w Europie

Foto: Adobe Stock

Chodzi o pakiet rozwiązań, które w przyszłym roku zaczną obowiązywać w Unii Europejskiej. Obligują one firmy technologiczne do większej przejrzystości działań w zakresie reklamy politycznej. W efekcie internetowi giganci będą musieli informować m.in. ile kosztowały widziane przez nas ogłoszenia, przez kogo owe kampanie zostały opłacone i jak wielu użytkowników natrafiło na te treści podczas surfowania po platformach społecznościowych. Na tym nie koniec.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama