Aktualizacja: 01.07.2025 07:18 Publikacja: 30.03.2023 15:52
Foto: Adobe Stock
Chodzi o pakiet rozwiązań, które w przyszłym roku zaczną obowiązywać w Unii Europejskiej. Obligują one firmy technologiczne do większej przejrzystości działań w zakresie reklamy politycznej. W efekcie internetowi giganci będą musieli informować m.in. ile kosztowały widziane przez nas ogłoszenia, przez kogo owe kampanie zostały opłacone i jak wielu użytkowników natrafiło na te treści podczas surfowania po platformach społecznościowych. Na tym nie koniec.
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas