Reklama

Zrobiła ekspertyzę przeciwko TVN 24. Teraz pracuje dla członkini KRRiT

Autorka ekspertyzy, na podstawie której ukarano TVN 24 jest doradczynią członkini Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji mającej powiązania z uczelnią Tadeusza Rydzyka – informuje magazyn „Press”.

Publikacja: 15.11.2022 14:31

Zrobiła ekspertyzę przeciwko TVN 24. Teraz pracuje dla członkini KRRiT

Foto: PAP/Darek Delmanowicz

Joanna Taczkowska-Olszewska jest autorką jednej z ekspertyz na podstawie których nałożono na telewizję TVN 24 karę za relację z protestów pod Sejmem w 2016 roku. Na swojej stronie kobieta przedstawia się jako ekspertka w dziedzinie prawa prasowego, mediów elektronicznych i usług audiowizualnych. Jest także adwokatką, wykładowczynią Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, a także biegłą sądową w zakresie dziennikarstwa.

W 2018 roku ujawniono, że Taczkowska-Olszewska była autorką jednej z ekspertyz, które wskazywały na uchybienia ze strony TVN 24 w relacjonowaniu protestów. Autorką drugiej ekspertyzy, na podstawie której KRRiT nałożyła 1,5 mln kary na TVN 24 była obecna członkini Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Hanna Karp.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama