Reklama
Rozwiń
Reklama

Biznes w naszym kraju coraz chętniej sięga po podcasty

Rodzime firmy dostrzegły potencjał audycji, które budują pozycję i świadomość marki, ale też pomagają w sprzedaży. Tworzą własne programy, by wpisać się w rynkowy trend.

Publikacja: 17.10.2022 03:00

Biznes w naszym kraju coraz chętniej sięga po podcasty

Foto: Adobe Stock

Podcasty to już znacznie więcej niż tylko moda. Na świecie rynek ten wart jest 20,3 mld dol., o blisko jedną trzecią więcej niż jeszcze w 2021 r. Jak wynika z prognoz ResearchAndMarkets, do 2026 r. branża ta będzie rosnąć w tempie 30 proc. rocznie. W samej Europie rynek w tym okresie skoczy o ponad 630 mln dol. (dynamika sięgnie 24 proc. rocznie).

Nad Wisłą według Krajowego Instytutu Mediów już co dziesiąty Polak regularnie stara się słuchać podcastów, a liczba audycji w pierwszym roku pandemii zwiększyła się aż kilkukrotnie.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama