Reklama
Rozwiń
Reklama

E-Kiosk: EBITDA w górę o 17 proc. Przychody wzrosły o 10 proc.

W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl
i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, wypracowała wzrost przychodów o 10 proc. w stosunku do roku 2020, osiągając poziom, 12 727 tys. zł, a wskaźnik EBITDA wyniósł 4 456 tys. zł, wobec 3 818 tys. zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 17 proc.

Publikacja: 18.03.2022 17:06

E-Kiosk: EBITDA w górę o 17 proc. Przychody wzrosły o 10 proc.

Foto: materiały prasowe

- W 2021 roku mieliśmy trzy cele: utrzymanie nowych czytelników, którzy zdecydowali się na naszą ofertę w wyniku pandemii, pozyskanie nowych odbiorców oraz utrzymanie dyscypliny finansowej, która jest od lat kluczowym elementem naszej strategii. Z satysfakcją mogę odnotować, że dzięki zaangażowaniu zespołu udało się nasze założenia zrealizować. Jeśli do tego dodamy nasze zaangażowanie w rozbudowę oferty dla przedsiębiorców oraz potencjał, który wynika z pozyskanych w minionym roku partnerów biznesowych - jestem optymistą, jeśli chodzi o rozwój Spółki w roku 2022 - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk S.A.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama