Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Grupa Dassault zaprzeczyła stanowczo informacji portalu Mediapart, że nosi się z zamiarem sprzedania dziennika „Le Figaro”, gdy francuski magnat mediowy Vincent Bolloré zaczął negocjacje, by przejąć ten tytuł.

Publikacja: 22.11.2021 18:49

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Foto: Bloomberg

- To zupełne pranie mózgu. Nie było nigdy w planach grupy rozstanie się z „Le Figaro” — powiedział Reuterowi Rudi Roussillon, przedstawiciel grupy Dassault zapytany o informację portalu Edwy Plenela.

Vincent Bolloré kontroluje grupę mediową Vivendi, głównego udziałowca grupy Lagardere, która z kolei ma aktywa w tygodniku „Paris Match”, rozgłośni Europe 1 i w tygodniku „Journal du Dimanche” (JDD).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych