Reklama
Rozwiń
Reklama

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Grupa Dassault zaprzeczyła stanowczo informacji portalu Mediapart, że nosi się z zamiarem sprzedania dziennika „Le Figaro”, gdy francuski magnat mediowy Vincent Bolloré zaczął negocjacje, by przejąć ten tytuł.

Publikacja: 22.11.2021 18:49

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Foto: Bloomberg

- To zupełne pranie mózgu. Nie było nigdy w planach grupy rozstanie się z „Le Figaro” — powiedział Reuterowi Rudi Roussillon, przedstawiciel grupy Dassault zapytany o informację portalu Edwy Plenela.

Vincent Bolloré kontroluje grupę mediową Vivendi, głównego udziałowca grupy Lagardere, która z kolei ma aktywa w tygodniku „Paris Match”, rozgłośni Europe 1 i w tygodniku „Journal du Dimanche” (JDD).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama