Reklama

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Grupa Dassault zaprzeczyła stanowczo informacji portalu Mediapart, że nosi się z zamiarem sprzedania dziennika „Le Figaro”, gdy francuski magnat mediowy Vincent Bolloré zaczął negocjacje, by przejąć ten tytuł.

Publikacja: 22.11.2021 18:49

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Foto: Bloomberg

- To zupełne pranie mózgu. Nie było nigdy w planach grupy rozstanie się z „Le Figaro” — powiedział Reuterowi Rudi Roussillon, przedstawiciel grupy Dassault zapytany o informację portalu Edwy Plenela.

Vincent Bolloré kontroluje grupę mediową Vivendi, głównego udziałowca grupy Lagardere, która z kolei ma aktywa w tygodniku „Paris Match”, rozgłośni Europe 1 i w tygodniku „Journal du Dimanche” (JDD).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama