Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Andrzej Olszewski: Polska może być liderem w monitorowaniu rynku mediów

Będziemy światowym liderem z uwagi na bardzo innowacyjne rozwiązanie. Będziemy zbierali informacje od jednego respondenta z 3 mediów naraz – mówi Andrzej Olszewski, Telemetria Polska, ekspert KRRiT, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 14.09.2018 13:34 Publikacja: 14.09.2018 12:47

#RZECZoBIZNESIE: Andrzej Olszewski: Polska może być liderem w monitorowaniu rynku mediów

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznaczył, ze telewizja i radio staje się medium tła. - Słuchamy radia i robimy różne inne rzeczy, gdzieś cały czas jest w tle. Telewizja zawsze była centrum uwagi. Poprzez nowe technologie, internet i rewolucję jaką dokonał, coraz częściej bardziej koncentrujemy się na tablecie czy smartfonie. Oglądamy, czytamy, słuchamy, a telewizor gra w tle. To jest znak czasu i wyzwań jakie stoją przed instytucjami, które zajmują się pomiarem oglądalności czy słuchalności – mówił Olszewski.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama