Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Andrzej Olszewski: Polska może być liderem w monitorowaniu rynku mediów

Będziemy światowym liderem z uwagi na bardzo innowacyjne rozwiązanie. Będziemy zbierali informacje od jednego respondenta z 3 mediów naraz – mówi Andrzej Olszewski, Telemetria Polska, ekspert KRRiT, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 14.09.2018 13:34 Publikacja: 14.09.2018 12:47

#RZECZoBIZNESIE: Andrzej Olszewski: Polska może być liderem w monitorowaniu rynku mediów

Foto: tv.rp.pl

Gość zaznaczył, ze telewizja i radio staje się medium tła. - Słuchamy radia i robimy różne inne rzeczy, gdzieś cały czas jest w tle. Telewizja zawsze była centrum uwagi. Poprzez nowe technologie, internet i rewolucję jaką dokonał, coraz częściej bardziej koncentrujemy się na tablecie czy smartfonie. Oglądamy, czytamy, słuchamy, a telewizor gra w tle. To jest znak czasu i wyzwań jakie stoją przed instytucjami, które zajmują się pomiarem oglądalności czy słuchalności – mówił Olszewski.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama