Reklama
Rozwiń
Reklama

Więcej na informacje biznesowe

Chodzi o branżowe raporty, badania konsumenckie, ale i o cenne marketingowe informacje dotyczące użytkowników sieci społecznościowych

Publikacja: 26.06.2012 17:40

Więcej na informacje biznesowe

Foto: Bloomberg

Informacje biznesowe są największą gałęzią całego światowego rynku business-to-business, do którego PwC w swoich prognozach zalicza także książki dla profesjonalistów, magazyny rozpowszechnianie w zamkniętej sprzedaży oraz spersonalizowaną reklamę kierowaną do użytkowników np. przez urządzenia mobilne.

Globalne wydatki na biznesowe informacje w tym roku wyniosą 81,37 mld dol. i będą stanowiły  42 proc. wszystkich wydatków na działania b2b, a w 2016 roku sięgną już 97,6 mld dol. i wciąż będą stanowić 43 proc. tego rynku.

Firmy coraz więcej wydaja nie tylko na pozyskiwanie informacji finansowych o konkurencji i branżach, ale też na badania konsumenckie i  branżowe analizy oraz opracowania marketingowe, w tym te dotyczące działań, jakie prowadza użytkownicy sieci społecznościowych. Wprawdzie w naszym rejonie – Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, wpływy pozyskiwane z informacji stricte finansowych z powodu kryzysu w 2011 roku lekko się skurczyły, jednak w kolejnych latach znów będą powoli rosły – informacji będzie potrzebować zwłaszcza sektor nieruchomościowy.

Powoli rosnąć będą tez przychody z informacji grodzonych przez branżę marketingową, która m.in. bada bardzo szybko rozwijający się rynek sieci społecznościowych oraz gromadzi cenne dla firm informacje na temat użytkowników takich portali.

W Europie Środkowej Polska jest państwem, w którym na tego typu  aktywności wydaje się najwięcej  tuz po Rosji – w tym roku będzie to 492 mln dol. W 2016 r. będzie już 541 mln dol., a w Rosji przekroczy wtedy 1 mld dol.

Reklama
Reklama

Informacje biznesowe są największą gałęzią całego światowego rynku business-to-business, do którego PwC w swoich prognozach zalicza także książki dla profesjonalistów, magazyny rozpowszechnianie w zamkniętej sprzedaży oraz spersonalizowaną reklamę kierowaną do użytkowników np. przez urządzenia mobilne.

Globalne wydatki na biznesowe informacje w tym roku wyniosą 81,37 mld dol. i będą stanowiły  42 proc. wszystkich wydatków na działania b2b, a w 2016 roku sięgną już 97,6 mld dol. i wciąż będą stanowić 43 proc. tego rynku.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama