Więcej na informacje biznesowe

Chodzi o branżowe raporty, badania konsumenckie, ale i o cenne marketingowe informacje dotyczące użytkowników sieci społecznościowych

Publikacja: 26.06.2012 17:40

Więcej na informacje biznesowe

Foto: Bloomberg

Informacje biznesowe są największą gałęzią całego światowego rynku business-to-business, do którego PwC w swoich prognozach zalicza także książki dla profesjonalistów, magazyny rozpowszechnianie w zamkniętej sprzedaży oraz spersonalizowaną reklamę kierowaną do użytkowników np. przez urządzenia mobilne.

Globalne wydatki na biznesowe informacje w tym roku wyniosą 81,37 mld dol. i będą stanowiły  42 proc. wszystkich wydatków na działania b2b, a w 2016 roku sięgną już 97,6 mld dol. i wciąż będą stanowić 43 proc. tego rynku.

Firmy coraz więcej wydaja nie tylko na pozyskiwanie informacji finansowych o konkurencji i branżach, ale też na badania konsumenckie i  branżowe analizy oraz opracowania marketingowe, w tym te dotyczące działań, jakie prowadza użytkownicy sieci społecznościowych. Wprawdzie w naszym rejonie – Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, wpływy pozyskiwane z informacji stricte finansowych z powodu kryzysu w 2011 roku lekko się skurczyły, jednak w kolejnych latach znów będą powoli rosły – informacji będzie potrzebować zwłaszcza sektor nieruchomościowy.

Powoli rosnąć będą tez przychody z informacji grodzonych przez branżę marketingową, która m.in. bada bardzo szybko rozwijający się rynek sieci społecznościowych oraz gromadzi cenne dla firm informacje na temat użytkowników takich portali.

W Europie Środkowej Polska jest państwem, w którym na tego typu  aktywności wydaje się najwięcej  tuz po Rosji – w tym roku będzie to 492 mln dol. W 2016 r. będzie już 541 mln dol., a w Rosji przekroczy wtedy 1 mld dol.

Reklama
Reklama

Informacje biznesowe są największą gałęzią całego światowego rynku business-to-business, do którego PwC w swoich prognozach zalicza także książki dla profesjonalistów, magazyny rozpowszechnianie w zamkniętej sprzedaży oraz spersonalizowaną reklamę kierowaną do użytkowników np. przez urządzenia mobilne.

Globalne wydatki na biznesowe informacje w tym roku wyniosą 81,37 mld dol. i będą stanowiły  42 proc. wszystkich wydatków na działania b2b, a w 2016 roku sięgną już 97,6 mld dol. i wciąż będą stanowić 43 proc. tego rynku.

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama