Reklama
Rozwiń

Dwie nominacje dla Polaków na festiwalu Cannes Lions

Nowatorskie rozwiązania Grupy PZU i Getin Noble Banku trafiły na tzw. krótkie listy z nominacjami do nagrody innovation lions na 60 Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes

Publikacja: 16.06.2013 18:00

Dwie nominacje dla Polaków na festiwalu Cannes Lions

Foto: materiały prasowe

W weekend ogłoszono pierwsze listy kampanii reklamowych nominowanych w tegorocznej edycji największego reklamowego konkursu świata. Zaprezentowano nominacje w kategoriach direct lions oraz innovation lions. W pierwszej nie udało się znaleźć żadnej ze 144 polskich prac zgłoszonych do konkursu Cannes Lions w tym roku. Jednak w drugiej kategorii na krótką listę zakwalifikowały się dwie prace z Polski.

Reklama
Reklama

Pierwsza nominowana praca to rozwiązanie wymyślone przez K2 Internet  Grupie PZU – PZU Drive.- Produkt Drive potrafi podłączyć do Internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy istotne dane eksploatacyjne, a w razie awarii skontaktuje się z kierowcą i wyśle do niego samochód naprawczy idealnie przygotowany do usunięcia konkretnej, wykrytej usterki –wyjaśnia K2 Internet.

Drugim wyróżnionym projektem z Polski jest karta debetowa Matercard Display wymyślona i oferowana przez Getin Noble Bank. Karta ma wbudowany wyświetlacz, dzięki któremu można na niej w każdej chwili sprawdzić dostępne na koncie środki, przeczytać wiadomości od banku albo wykorzystać jako token.

W tegorocznej, jubileuszowej edycji konkursu w Cannes o najwyższe laury w 16 kategoriach walczy rekordowo dużo, bo 35,8 tys. prac głoszonych przez agencje reklamowe z 92 krajów. To o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Festiwal ruszył w tę sobotę, zakończy się uroczystą tydzień później (23 czerwca) galą, na której wręczone zostanie grand prix.

PZU Drive

Reklama
Reklama

W weekend ogłoszono pierwsze listy kampanii reklamowych nominowanych w tegorocznej edycji największego reklamowego konkursu świata. Zaprezentowano nominacje w kategoriach direct lions oraz innovation lions. W pierwszej nie udało się znaleźć żadnej ze 144 polskich prac zgłoszonych do konkursu Cannes Lions w tym roku. Jednak w drugiej kategorii na krótką listę zakwalifikowały się dwie prace z Polski.

Pierwsza nominowana praca to rozwiązanie wymyślone przez K2 Internet  Grupie PZU – PZU Drive.- Produkt Drive potrafi podłączyć do Internetu dowolny samochód, przedstawić jego kierowcy istotne dane eksploatacyjne, a w razie awarii skontaktuje się z kierowcą i wyśle do niego samochód naprawczy idealnie przygotowany do usunięcia konkretnej, wykrytej usterki –wyjaśnia K2 Internet.

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama