Reklama
Rozwiń
Reklama

TVP nad kreską, szuka prezesa

Telewizja Polska zamknęła ubiegły rok 6,3 mln zł zysku netto przy ponad 20 mln zł straty rok wcześniej. Od wczoraj trwa konkurs na nowy zarząd TVP.

Publikacja: 30.03.2015 17:55

Telewizja Polska zamknęła ubiegły rok 6,3 mln zł zysku netto przy ponad 20 mln zł straty rok wcześni

Telewizja Polska zamknęła ubiegły rok 6,3 mln zł zysku netto przy ponad 20 mln zł straty rok wcześniej.

Foto: Fotorzepa/Dominik Pisarek

Przychody TVP ze sprzedaży wzrosły w ubiegłym roku o 2,2 proc. do prawie 1,52 mld zł, z czego 902 mln zł stanowiły wpływy z reklamy i sponsoringu (to o 4,3 proc. więcej niż przed rokiem), a 436 mln zł – z abonamentu radiowo-telewizyjnego (rok wcześniej było to znacznie mniej, bo 282,4 mln zł).

– Wpływy z reklam stanowiły ok. dwóch trzecich wszystkich, choć w ubiegłym roku było to jeszcze ok. 80 proc. W minionym roku nieco wyższy udział miały w całej puli przychody z abonamentu – mówił prezes TVP, Juliusz Braun.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama