Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.03.2015 17:55 Publikacja: 30.03.2015 17:55
Telewizja Polska zamknęła ubiegły rok 6,3 mln zł zysku netto przy ponad 20 mln zł straty rok wcześniej.
Foto: Fotorzepa/Dominik Pisarek
Przychody TVP ze sprzedaży wzrosły w ubiegłym roku o 2,2 proc. do prawie 1,52 mld zł, z czego 902 mln zł stanowiły wpływy z reklamy i sponsoringu (to o 4,3 proc. więcej niż przed rokiem), a 436 mln zł – z abonamentu radiowo-telewizyjnego (rok wcześniej było to znacznie mniej, bo 282,4 mln zł).
– Wpływy z reklam stanowiły ok. dwóch trzecich wszystkich, choć w ubiegłym roku było to jeszcze ok. 80 proc. W minionym roku nieco wyższy udział miały w całej puli przychody z abonamentu – mówił prezes TVP, Juliusz Braun.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas