Aktualizacja: 21.06.2015 08:09 Publikacja: 21.06.2015 07:00
W marcu Netflix ruszył w Australii i Nowej Zelandii, w dalszej części roku planuje start na kolejnych nowych rynkach, w tym w Japonii.
Foto: Bloomberg
Internetowe wideo czasy świetności przeżywa na całym świecie, czego skutkiem będzie niebawem start kolejnego giganta tego typu, tym razem w... Chinach.
Swój serwis (Tmall Box Office, w skrócie – TBO) chce tam uruchomić w ciągu dwóch najbliższych miesięcy e-handlowy gigant – Alibaba, który liczy, że uda mu się stworzyć chiński odpowiednik Netfliksa.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spadał we wtorek po tekstach o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Kurs akcji Cyfrowego Polsatu spada nawet o ponad 7 proc. po tym, jak Onet.pl oraz Wyborcza.pl opublikowały teksty o nieznanej do tej pory decyzji sądu w Liechtensteinie.
Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.
Grupa Polsat-Interia czwarty raz w 2024 roku zajęła pierwsze miejsce wśród polskich wydawców internetowych pod względem liczby odwiedzających – wynika z badania Mediapanel.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Sąd apelacyjny w USA odmówił zablokowania ustawy, która wymusza na właścicielach TikToka sprzedaż popularnej aplikacji społecznościowej, jeśli chcą działać dalej na amerykańskim rynku.
W Polsce główną barierą ciągle hamującą rozwój innowacji jest brak współpracy i przepływu informacji między światami nauki i biznesu – mówi Witold M. Orłowski, główny doradca ekonomiczny PwC w Polsce, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Politechnika Warszawska.
Rosną, choć coraz wolniej, wydatki Polaków i firm na media i rozrywkę. Przez cztery lata dołożymy jednak jeszcze 10 mld zł – wynika z najnowszego raportu doradczej firmy, który opisujemy jako pierwsi.
Kontroling, wyposażony w nowoczesne systemy EPM, umożliwia szybsze reagowanie na zmieniającą się rzeczywistość biznesową.
Podczas konferencji „Zmiany podatkowe 2024/2025” – największego dorocznego wydarzenia PwC związanego z podatkami – eksperci zebrali istotne dla firm zagadnienia w praktyczną całość, przedstawili także związane z nimi ważne terminy.
Skuteczna komunikacja, emocje, wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz wdrażanie technologicznych zmian to wyzwania, z którymi mierzą się dziś dyrektorzy finansowi i którymi można właściwie zarządzać.
Dyrektor finansowy musi uważnie obserwować otoczenie i innych, uczyć się, rozmawiać z ludźmi pełniącymi podobne role i czerpać z ich doświadczeń by dostarczać odpowiednią wartość biznesowi – mówi Marcin Makusak, partner PwC.
Widoczny w wielu branżach spadek liczby ofert pracy to nie tylko efekt słabszej koniunktury. To także skutek przyspieszonej automatyzacji firm sięgających po narzędzia AI, co widać też po rosnącym popycie na specjalistów w tej dziedzinie.
Sektory, na które sztuczna inteligencja już dziś wywiera największy wpływ, są w stanie odnotować niemal pięciokrotnie wyższy wzrost wydajności pracy – wskazuje najnowszy raport PwC, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas