Reklama
Rozwiń
Reklama

KCI ma nowy plan dla Presspubliki

Sąd zgodził się, że działania inwestorów, którzy zablokowali pierwotny scenariusz upublicznienia grupy mediowej, noszą znamiona szantażu.

Publikacja: 01.10.2015 22:00

Grzegorz Hajdarowicz, prezes KCI i główny właściciel Gremi Media

Grzegorz Hajdarowicz, prezes KCI i główny właściciel Gremi Media

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Kontrolowana pośrednio przez Grzegorza Hajdarowicza spółka Gremi Media nie wyemituje akcji aportowych o wartości 200 mln zł na przejęcie Presspubliki – wydawcy m.in. „Parkietu" i „Rzeczpospolitej". Giełdowe KCI oraz niepubliczna firma Gremi – obie z portfela Hajdarowicza – zapowiedziały wycofanie się z transakcji. W efekcie zarząd Gremi Media wycofał wniosek o rejestrację emisji, a najbliższe walne zgromadzenie (22 października) ma uchylić uchwały.

Grupa Hajdarowicza pracuje nad nowym scenariuszem upublicznienia Presspubliki. Krakowski biznesmen już wcześniej sygnalizował, że możliwy jest wariant B transakcji.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama