Kwartalne wyniki Cyfrowego Polsatu w sumie zgodne z oczekiwaniami

Wzrostem notowań o 2 proc. zareagowali dziś inwestorzy giełdowi na wyniki za 2016 rok opublikowane przez grupę Zygmunta Solorza. Nowość – dane za czwarty kwartał ub.r. – są zbieżne z oczekiwaniami biur maklerskich. Jak zarząd podzieli miliard zysku netto jeszcze nie wiadomo.

Publikacja: 16.03.2017 10:09

1,3 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat, 22 proc. wszystkich  korzystało w grudniu 2016 r. z pakietu kilku usług oferowanych w ramach programu smartDOM. To oznacza, że w  ubiegłym roku z programu tego skorzystało blisko 300 tys. klientów grupy, na którą składa się satelitarna platforma,  telewizja Polsat oraz – a może przede wszystkim – sieć komórkowa Plus. Wzrost jest spory, ale pytanie, czy apetyty nie były większe.

Z usług telekomunikacyjnych grupy Solorza korzystało w końcu grudnia 8,49 mln klientów kontraktowych, czyli o około 150 tys. więcej niż we wrześniu. Gros tego przyrostu miało miejsce w segmencie usług głosowych (ponad 113 tys. SIM-ów), natomiast o niecałe 36 tys. (do 1,76 mln) urosła liczba abonentów mobilnego dedykowanego dostępu do Internetu. 

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Media
Kolejna awaria X w ciągu kilku dni. Padła strona portalu
Media
Sukcesja w grupie Polsat. Co po wyroku w Liechtensteinie?
Media
Platformy streamingowe przed nowym otwarciem. Co się zmieni?
Media
Nowość od BLIKA i promocja dla subskrybentów rp.pl
Media
Zmarł Nicola Grauso, były właściciel „Życia Warszawy” i twórca TV Polonia1