Aktualizacja: 16.03.2017 10:09 Publikacja: 16.03.2017 10:09
1,3 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat, 22 proc. wszystkich korzystało w grudniu 2016 r. z pakietu kilku usług oferowanych w ramach programu smartDOM. To oznacza, że w ubiegłym roku z programu tego skorzystało blisko 300 tys. klientów grupy, na którą składa się satelitarna platforma, telewizja Polsat oraz – a może przede wszystkim – sieć komórkowa Plus. Wzrost jest spory, ale pytanie, czy apetyty nie były większe.
Z usług telekomunikacyjnych grupy Solorza korzystało w końcu grudnia 8,49 mln klientów kontraktowych, czyli o około 150 tys. więcej niż we wrześniu. Gros tego przyrostu miało miejsce w segmencie usług głosowych (ponad 113 tys. SIM-ów), natomiast o niecałe 36 tys. (do 1,76 mln) urosła liczba abonentów mobilnego dedykowanego dostępu do Internetu.
W sobotę po południu użytkownicy platformy X zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do strony. To już druga awaria...
Dzieci Zygmunta Solorza uważają, że korzystne dla nich orzeczenie sądu przyniesie biznesowy spokój. Miliarder –...
Serwisy z filmami i serialami walczą o widza na coraz bardziej nasyconym rynku. Chcą konkurować jakością, ale uż...
BLIK uruchomił usługę płatności powtarzalnych – nowoczesne i wygodne rozwiązanie do regulowania cyklicznych opła...
W wieku 76 lat, po długiej chorobie zmarł na Sardynii włoski przedsiębiorca i wydawca Nicola Grauso, były właści...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas