Reklama
Rozwiń
Reklama

Solorz świętuje 25-lecie: Cyfrowy Polsat przejmuje Netię i stacje telewizyjne Grupy ZPR

Do 66 proc. udziałów w Netii i kanały telewizyjne stworzone przez grupę Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe kupi Cyfrowy Polsat - podała grupa Zygmunta Solorza po zakończeniu poniedziałkowej sesji giełdowej. Łącznie wyda na zakupy przypadające w 25-lecie istnienia Polsatu około 1,4 mld zł - wynika z naszych szacunków.

Aktualizacja: 04.12.2017 17:26 Publikacja: 04.12.2017 17:03

Solorz świętuje 25-lecie: Cyfrowy Polsat przejmuje Netię i stacje telewizyjne Grupy ZPR

Foto: Fotorzepa, Robert Wójcik

Tym samym potwierdził się scenariusz, o którym pisaliśmy gdy w Netii pojawiły się Mennica Polska i fundusz kojarzony ze Zbigniewem Jakubasem. Cyfrowy Polsat odkupił od nich na razie około 33 proc. walorów Netii po 5,77 zł za sztukę za 638 mln zł. Ogłosi jeszcze wezwanie do 66 proc., ale nie informuje kiedy. 

Z kolei na rynku telewizyjnym Grupa Cyfrowy Polsat umocni się nabywając za 103 mln zł kanały Eski: Eska TV, TV Extra, Rock TV, Polo TV i Vox Music TV oraz zabezpieczając sobie wpływ na Fokus TV i Nowa TV.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama