Reklama
Rozwiń

Zabawna powieść o absurdach pracy w reklamie

„Copyfighter" Łukasza Krakowiaka odkrywa kulisy życia i działalności agencji.

Publikacja: 19.07.2015 18:48

Łukasz Krakowiak, Copyfighter, Wydawnictwo Nisza, 2015

Łukasz Krakowiak, Copyfighter, Wydawnictwo Nisza, 2015

Foto: Rzeczpospolita

To jedno z bardziej zmitologizowanych środowisk, które narodziło się wraz z polskim kapitalizmem. Stało się symbolem wielkomiejskiego życia na wysokich obrotach ze swoją nowomową, legendarnymi zarobkami i jeszcze słynniejszymi imprezami.

„Copyfighter" jest powieścią uchylającą rąbka tajemnicy hermetycznego świata, opisuje codzienne życie w niewielkiej agencji cieszącej się dobrą opinią. Główny bohater – dwudziestokilkuletni Artur, trafia tam za sprawą rekomendacji Jarosława, copywriterskiego guru. Będąc w stanie skrajnego zaburzenia psychicznego, wystawia Arturowi pierwszorzędne świadectwo umiejętności, mimo że widział go dwa razy w życiu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Literatura
„Bałtyk” Tora Eysteina Øveråsa: tajemnice twórców bałtyckiego kręgu
Literatura
„Świat zagubiony”czyli Polska Ludowa przenosi się w kosmos
Literatura
„Czarodziej śmierci” – nowy kryminał Katarzyny Bondy jak „Breaking Bad” po polsku
Literatura
Jakub Małecki ujawnia szczegóły nowej powieści – „Fabuła wynika z intymności”
Literatura
Ernest Hemingway zabawny i dowcipny. Jest nowy przekład