Zabawna powieść o absurdach pracy w reklamie

„Copyfighter" Łukasza Krakowiaka odkrywa kulisy życia i działalności agencji.

Publikacja: 19.07.2015 18:48

Łukasz Krakowiak, Copyfighter, Wydawnictwo Nisza, 2015

Łukasz Krakowiak, Copyfighter, Wydawnictwo Nisza, 2015

Foto: Rzeczpospolita

To jedno z bardziej zmitologizowanych środowisk, które narodziło się wraz z polskim kapitalizmem. Stało się symbolem wielkomiejskiego życia na wysokich obrotach ze swoją nowomową, legendarnymi zarobkami i jeszcze słynniejszymi imprezami.

„Copyfighter" jest powieścią uchylającą rąbka tajemnicy hermetycznego świata, opisuje codzienne życie w niewielkiej agencji cieszącej się dobrą opinią. Główny bohater – dwudziestokilkuletni Artur, trafia tam za sprawą rekomendacji Jarosława, copywriterskiego guru. Będąc w stanie skrajnego zaburzenia psychicznego, wystawia Arturowi pierwszorzędne świadectwo umiejętności, mimo że widział go dwa razy w życiu.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Literatura
Kto wygra drugą turę wyborów: „Kandydat” Jakuba Żulczyka
Literatura
„James” zrobił karierę na świecie. W rzeczywistości zakatowaliby go na śmierć
Literatura
Silesius, czyli poetycka uczta we Wrocławiu. Gwiazdy to Ewa Lipska i Jacek Podsiadło
Literatura
Jakub Żulczyk z premierą „Kandydata”, Szczepan Twardoch z „Nullem”, czyli nie tylko new adult
Literatura
Epitafium dla CK Monarchii: „Niegdysiejsze śniegi” Gregora von Rezzoriego