Więcej osób wie o Nieskończenie Niepodległej

Każdy Polak kilka razy mógł usłyszeć o programie „Nieskończenie Niepodległa” w którym uczestniczyła „Rzeczpospolita”.

Publikacja: 24.01.2019 23:01

Więcej osób wie o Nieskończenie Niepodległej

Foto: Narodowe Archiwum Cyfrowe

W 2018 roku minęło sto lat od odzyskania przez Polskę niepodległości. Dlatego Ośrodek KARTA we współpracy z kilkoma redakcjami uruchomił program „Nieskończenie Niepodległa”. Jego twórcy przyjrzeli się nie tylko momentowi przełomu w 1918 roku, ale całemu stuleciu. Celem było inspirowanie ich do refleksji i debaty nad tym, jaką drogę przeszliśmy jako społeczeństwo przez ostatnie sto lat.

Jego osią stał się cykl cotygodniowych publikacji w „Rzeczpospolitej”, internetowym wydaniu „Polityki”, na portalu Histmag.org, w Radiu Zet, Polsat News, a także kilkudziesięciu mediach lokalnych i polonijnych. Z danych zebranych przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że w 2018 roku pojawiło się w mediach 1001 publikacji dotyczących projektu o dotarciu szacowanym na ponad 145,5 mln.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo