Reklama
Rozwiń

Sąd Najwyższy: luki w przepisach chroniących klientów

Sąd Najwyższy uważa, że obecne przepisy mają pewne luki przez co nie zawsze wystarczająco chronią konsumentów.

Publikacja: 09.06.2015 18:34

Sąd Najwyższy: luki w przepisach chroniących klientów

Foto: 123RF

Firma, która zleca innemu przedsiębiorstwu realizowanie usług może unikać poniesienia konsekwencji za naruszenia praw konsumentów. Odpowiedzialność może spaść na firmę, która świadczy usługi outsourcingowe swojemu zleceniodawcy. To jedna z luk w przepisach, jaką wytknął Sąd Najwyższy w swoim raporcie dotyczącym nieprawidłowości w polskim prawie.

Michał Derdak, radca prawny w kancelarii CMS tłumaczy, że taka sytuacja może mieć miejsce, gdy np. część salonów operatora telefonii komórkowej nie jest prowadzona przez niego, ale przez innych przedsiębiorców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo w Polsce
Ruch Adama Bodnara ws. wyborów prezydenckich. Będzie ponowne liczenie głosów
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Prawnicy ze stolicy rozczarowani po zjeździe adwokatury. „Wstydźcie się”
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców