Reklama
Rozwiń

Wyciek danych klientów znanego e-sklepu. Lepiej zmienić hasło

Sklep internetowy DeeZee poinformował klientów o wycieku danych. Zaleca im zmianę hasła do swojego konta oraz zachowanie ostrożności w przypadku podejrzanych wiadomości.

Publikacja: 08.04.2024 18:08

Wyciek danych klientów znanego e-sklepu. Lepiej zmienić hasło

Foto: Adobe Stock

dgk

Do wycieku miało dojść w połowie marca. AtomStore, platforma e-commerce współpracująca z DeeZee, poinformowała o możliwym wycieku adresów mailowych, hash haseł (zakodowanych, zabezpieczonych haseł) oraz informacji o ilości i wartości zamówień. Sklep twierdzi, że baza objęta atakiem nie zawierała danych adresowych. 

Sklep internetowy DeeZee poinformował o natychmiastowo podjętych krokach: zablokowaniu dostępu osobom trzecim do sklepie, zabezpieczeniu infrastruktury IT, zgłoszeniu incydentu do odpowiednich organów, w tym Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wszczęciu wewnętrznej procedury ws. naruszenia danych, przeprowadzeniu audytu zabezpieczeń danych osobowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono