Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.01.2016 18:48 Publikacja: 21.01.2016 07:22
Foto: 123RF
Coraz więcej osób korzysta z usług linii lotniczych i tym samym przybywa skarg na przedsiębiorców. Pasażerowie najczęściej mają pretensje do przewoźników i postanawiają dochodzić swoich praw, gdy spóźnia się lot i gdy stracą swój bagaż podczas podróży.
Według danych europejskich centrów konsumenckich w 2015 r. przyjęto w Unii Europejskiej ponad 7 tys. skarg na przewoźników lotniczych. Stanowią aż 80 proc. wszystkich skarg w branży transportowej. A Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska) jest na trzecim miejscu w UE pod względem liczby skarg na firmy lotnicze. Więcej mają tylko ECK Austria i ECK Włochy.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
85-letnia klientka banku odzyska pieniądze ukradzione z jej konta w wyniku tzw. nieautoryzowanej transakcji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas