Reklama
Rozwiń

Reklama Tiger nie jest dla dzieci

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę produktu marki Tiger. Skarżący zwrócił uwagę na dynamiczne ujęcia, które były emitowane w trakcie przerwy reklamowej programu dla dzieci.

Aktualizacja: 06.11.2017 12:21 Publikacja: 06.11.2017 11:45

Reklama Tiger nie jest dla dzieci

Foto: Adobe Stock

- Reklama TIGER – MOCNIEJ SZYBCIEJ CELNIEJ TRZEŹWIEJ jest dostępna również na kanale Youtube. Użyto szybkiego montażu dynamicznych ujęć. Chcę zwrócić uwagę na ujęcia: - para żółwi przedstawionych w pozycji budzącej skojarzenia stosunku seksualnego - dwu sekundowe ujęcie damskich półnagich pośladków w dwuznacznym tańcu/pozycji/ruchu. Zakładam że reklama nie jest kierowana do dzieci, natomiast mając na uwadze art. 32 KER oraz wcześniejszy jej opis chcę zwrócić uwagę na to że jest emitowana w trakcie przerwy reklamowej programu Masterchef Junior. Zarówno bohaterowie programu jak i duża część odbiorców to dzieci w wieku od lat 8. Reklama nie uwzględnia stopnia rozwoju dzieci oraz zagraża ich dalszemu psychicznemu oraz moralnemu rozwojowi (art.25). Proszę o interwencję – pisze konsument.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców