Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 06.01.2016 19:52 Publikacja: 06.01.2016 19:11
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
W szybkim tempie zmieni się nie tylko obsada personalna ich kierownictwa oraz cała struktura zatrudnienia, ale przede wszystkim formuła organizacyjna publicznych radia i telewizji oraz Polskiej Agencji Prasowej, a także ich cel. Zniknie dotychczasowe podporządkowanie KRRiT oraz schizofrenia, jaką był status spółek prawa handlowego Skarbu Państwa, powodująca tak często (i powszechnie) krytykowany rozdźwięk pomiędzy misją a komercją.
Co otrzymamy w zamian? Państwowe osoby prawne, jednostki o na razie nieokreślonym szczegółowo statusie, w pełni zależne od pięcioosobowej Rady Mediów Narodowych z nieusuwalnym przewodniczącym. Charakterystyczne wydaje się niemal prokuratorskie podporządkowanie w strukturach nowych mediów publicznych. Zarządzają nimi jednoosobowo dyrektorzy i kierownicy, likwiduje się jakiekolwiek pozostałości trybu konkursowego, a reprezentacja społeczna w radach programowych będzie miała kompetencje wyłącznie konsultacyjne.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Donald Trump wskazał Karola Nawrockiego jako przedstawiciela polskich władz, który jest dla niego partnerem do r...
Jest tylko jeden sposób żeby politycy i urzędnicy mniej defraudowali. Musi być mniej do zdefraudowania – jak w c...
To kanclerz Niemiec Friedrich Merz od długiego czasu przekonywał prezydenta USA Donalda Trumpa, aby wziął pod uw...
I tak źle, i tak niedobrze. Jak prezydenta Karola Nawrockiego „nie było” i nie wykorzystywał swoich kontaktów z...
Ofertą rosyjskojęzycznego białoruskiego rapera Maksa Korża dla młodych ze Wschodu jest bunt. Przeciwko komu? Prz...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas