UOKiK bierze pod lupę Facebooka. Chodzi o zemstę za nowe przepisy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie wprowadzonych przez Facebooka zmian w sposobie prezentowania wpisów polskich wydawców.

Publikacja: 22.10.2024 09:10

Sieć społecznościowa Facebook zmieniła sposób, w jaki prezentowane są odnośniki do treści prasowych

Sieć społecznościowa Facebook zmieniła sposób, w jaki prezentowane są odnośniki do treści prasowych

Foto: Adobe Stock

mat

Jak pisaliśmy na łamach rp.pl we wrześniu, Facebook wprowadził nowe zasady dla polskich mediów. Ich treści na platformie wyświetlane są w postaci pojedynczego odnośnika, a nie jak to było dotychczas, jako graficzny podgląd materiału.

Dlaczego zniknęły obrazki z postów polskich mediów na Facebooku?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Prawo drogowe
Rząd zaostrza przepisy z powodu 1 procentu kierowców
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Zawody prawnicze
Kancelaria oszukała ponad 8 tys. osób. Oskarżona radczyni prawna
Konsumenci
Prawo zatrzymania. Siedmiu sędziów SN orzekło korzystnie dla frankowiczów
Prawo w Polsce
Od podatków po wycinkę drzew. Są nowe propozycje zespołu Rafała Brzoski
Praca, Emerytury i renty
Dodatkowe pieniądze po 60. roku życia. Kto ma prawo do emerytury kapitałowej?
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”