Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2018 17:26 Publikacja: 05.06.2018 17:20
Foto: Bloomberg
W teorii sklepowe rozmiary powinny ułatwiać wybór ubrań, nawet bez przymierzania. Jednak najwyraźniej rozmiarówki sieci handlowych sprawiają duże problemy klientkom, które ewentualnie w końcu wylewają żale na profilach firm. Taka sytuacja przydarzyła się szwedzkiej sieci H&M, której brytyjski oddział znalazł się w niewygodnej sytuacji, gdy klientka poskarżyła się, że mając rozmiar 12/14 (40/42) nie może się zmieścić w spodnie rozmiaru 14 (42).
- Czemu marka uważa, że to w porządku oznaczać ubranie rozmiarówką, której faktycznie nie ma? -pytała w marcu klientka. – Jeżeli Wasze spodnie są rozmiaru 14, to oznaczcie je rozmiarem 14, apelowała w upublicznionym na Facebooku liście do H&M Rebecca Parker.
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas