Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.03.2019 12:55 Publikacja: 27.03.2019 12:49
Foto: Bloomberg
Na stronie Biedronki opublikowana została decyzja prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, z której wynika, że Biedronka mogła naruszać zbiorowe interesy konsumentów poprzez wprowadzanie w błąd w zakresie zgłaszania wad towarów z tytułu rękojmi.
Pracownicy Biedronki mieli nie umieszczać w protokołach reklamacyjnych informacji o wybranej formie postępowania przy zgłaszaniu wad towarów przemysłowych przez co konsumenci mieli utrudnione dochodzenie swoich roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji. Problematyczne dla klientów były też ustne reklamacje, których pracownicy sieci nie potwierdzali na piśmie, a do tego jeszcze klienci mieli być zmuszani do składania reklamacji w formie elektronicznej (nie było gotowego papierowego formularza).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas