Aktualizacja: 27.03.2019 12:55 Publikacja: 27.03.2019 12:49
Foto: Bloomberg
Na stronie Biedronki opublikowana została decyzja prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, z której wynika, że Biedronka mogła naruszać zbiorowe interesy konsumentów poprzez wprowadzanie w błąd w zakresie zgłaszania wad towarów z tytułu rękojmi.
Pracownicy Biedronki mieli nie umieszczać w protokołach reklamacyjnych informacji o wybranej formie postępowania przy zgłaszaniu wad towarów przemysłowych przez co konsumenci mieli utrudnione dochodzenie swoich roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji. Problematyczne dla klientów były też ustne reklamacje, których pracownicy sieci nie potwierdzali na piśmie, a do tego jeszcze klienci mieli być zmuszani do składania reklamacji w formie elektronicznej (nie było gotowego papierowego formularza).
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas