Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką

Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść.

Publikacja: 24.04.2025 04:17

Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką

Foto: Bloomberg

O ile na początku intensywna wojna cenowa Lidla i Biedronki przyciągała ogromną uwagę klientów, to z biegiem czasu się to zmieniło. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Z badania przeprowadzonego na grupie ponad 5,4 tys. uczestników wynika, że 38,7 proc. ankietowanych jest przeciwnego zdania. 42 proc. nie ma zdania na ten temat lub nie wie, jak to skomentować.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie
Handel
Pepco sprzedaje podupadającą sieć. Wysyła też w rynek ciekawy sygnał
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
LPP tnie roczną prognozę. To nie tylko wina pogody