Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką

Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść.

Publikacja: 24.04.2025 04:17

Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką

Foto: Bloomberg

O ile na początku intensywna wojna cenowa Lidla i Biedronki przyciągała ogromną uwagę klientów, to z biegiem czasu się to zmieniło. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Z badania przeprowadzonego na grupie ponad 5,4 tys. uczestników wynika, że 38,7 proc. ankietowanych jest przeciwnego zdania. 42 proc. nie ma zdania na ten temat lub nie wie, jak to skomentować.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł