Aktualizacja: 02.05.2025 22:13 Publikacja: 29.01.2025 13:19
Foto: Manaure Quintero/Bloomberg
Podczas konferencji po wynikach kwartalnych Bernard Arnault, prezes i główny udziałowiec LVMH, powiedział, że firma poważnie rozważa zwiększenie swoich mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych. Rynek ten, na którym francuski konglomerat zatrudnia ponad 40 tys. osób, jest kluczowy dla LVMH, odpowiadając za 25 proc. sprzedaży grupy. Koncern jest właścicielem takich marek, jak Louis Vuitton, Dior, Bulgari czy Tiffany.
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas