Aktualizacja: 02.04.2025 11:54 Publikacja: 29.01.2025 13:19
Foto: Manaure Quintero/Bloomberg
Podczas konferencji po wynikach kwartalnych Bernard Arnault, prezes i główny udziałowiec LVMH, powiedział, że firma poważnie rozważa zwiększenie swoich mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych. Rynek ten, na którym francuski konglomerat zatrudnia ponad 40 tys. osób, jest kluczowy dla LVMH, odpowiadając za 25 proc. sprzedaży grupy. Koncern jest właścicielem takich marek, jak Louis Vuitton, Dior, Bulgari czy Tiffany.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas