Reklama

Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?

Większość Polaków spodziewa się zaostrzenia wojny między dyskontami – Lidlem i Biedronką.

Aktualizacja: 19.03.2024 05:59 Publikacja: 19.03.2024 03:00

Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?

Foto: Adobe Stock

Aż 55,4 proc. dorosłych Polaków oczekuje zaostrzenia konfliktu cenowego między największymi sieciami handlowymi w Polsce – pokazują badania UCE Research i Grupy Offerista, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Jedynie 22,1 proc. ankietowanych nie spodziewa takiego obrotu sprawy.

Idą święta, wojna Lidla i Biedronki się nie skończy

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama