Reklama

240 mln zł na podwyżki. Lidl nie zostaje w tyle za konkurencją

Lidl Polska zapowiedział podwyżki dla pracowników od stycznia. Zarobki wzrosną znacząco i nadal będą wyższe niż u konkurencji.

Publikacja: 18.12.2023 17:04

240 mln zł na podwyżki. Lidl nie zostaje w tyle za konkurencją

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Zatrudniająca obecnie blisko 27 tysięcy osób sieć Lidl Polska ma ambitne plany dalszego wzrostu zatrudnienia i przyciągania pracowników dobrymi warunkami płacy i pracy. Na podwyżki i stworzenie nowych miejsc pracy planuje przeznaczyć w 2024 roku ponad 240 mln zł, a zatrudnienie ma wzrosnąć o ponad 600 osób.

Przede wszystkim jednak, co najważniejsze dla pracowników, od stycznia 2024 wzrosną wynagrodzenia. W zależności od miejsca pracy początkujący pracownicy sklepów zarobią na pełnym etacie od 4550 do 5550 zł brutto (3431,83-4113,07 zł netto), z rokiem stażu od 4800 do 5750 zł brutto (3602,13 - 4250,12 zł netto), a z dwuletnim stażem od 5000 do 6000 zł brutto (3738,19 - 4420,43 zł netto). W magazynach wynagrodzenia wzrosną odpowiednio od 5050 do 5650 zł brutto (3772,45 -4181,6 zł netto), z rocznym stażem pracownik zarobi od 5350 do 6000 zł brutto (3977,02 – 4420,43 zł netto), z dwuletnim od 5600 do 6300 zł brutto (4147,34 - 4625,01 zł netto), a po trzech latach od 5950 do 6600 zł brutto (4386,17 – 4829,58 zł netto).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama