Reklama

Po zakupowe okazje do internetu. Zwyczaje zakupowe na trudne czasy

Co drugi Polak kupuje online częściej niż rok temu. To najpopularniejsza strategia na trudne czasy. Zmieniają się też inne zwyczaje zakupowe.

Publikacja: 25.09.2023 14:26

Co drugi Polak kupuje online częściej niż rok temu

Co drugi Polak kupuje online częściej niż rok temu

Foto: Adobe Stock

70 proc. Polaków już przeniosło - lub właśnie przenosi - do Internetu zakupy w przynajmniej jednej dużej kategorii z rodzinnych wydatków, takich jak odzież, kosmetyki, elektronika, motoryzacja, chemia domowa i leki - wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Mobile Institute.

- Zakupy w internecie to najpopularniejsza strategia zakupowa na trudne czasy. Częściej w sieci w związku ze spowolnieniem gospodarczym i inflacją kupuje 50 proc. badanych konsumentów. Częściej kupujemy w Internecie, ponieważ jest możliwość porównywania produktów i ofert - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama