Reklama
Rozwiń
Reklama

Całodobowe Biedronki na wakacje. Tak sieć chce przyciągnąć turystów

Gigant polskiego handlu detalicznego w wakacje walczy o klientów 24 godziny na dobę i zatrudnia dodatkowych, sezonowych pracowników.

Publikacja: 05.07.2023 13:13

Całodobowe Biedronki na wakacje. Tak sieć chce przyciągnąć turystów

Foto: Adobe Stock

Ponad 250 sklepów sieci Biedronka zaczęło już pracę w trybie wakacyjnym. Obsadzone dodatkowymi, sezonowymi pracownikami są gotowe na zwiększony ruch, a dodatkowo część z nich będzie czynna całą dobę (z wyjątkiem krótkiej przerwy technicznej). W ten sposób na Pomorzu, Mazurach i w górach Biedronka walczy o to, by turyści robili zakupy właśnie w jej sklepach. Ale to nie jedyny sposób.

- W sklepach sezonowych notujemy minimum 30 proc. wzrostu średniej sprzedaży w lipcu i sierpniu w porównaniu ze średnią sprzedażą w pozostałych 10 miesiącach. Sklepy sezonowe mają również bogatszą ofertę asortymentową niż standardowe sklepy w wielu popularnych kategoriach (średnio co najmniej 50 produktów więcej) – mówi Magdalena Sidwa, dyrektorka operacyjna Regionu Koszalin w sieci Biedronka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama