Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci wymieniają się kodami rabatowymi do Biedronki?

W internecie ponoć kwitnie wymiana kodów umożliwiających tańsze zakupy w Biedronce.

Publikacja: 22.03.2023 15:58

Klienci wymieniają się kodami rabatowymi do Biedronki?

Foto: Bloomberg

Klienci od zawsze szukają sposobów by zakupy zrobić jak najtaniej. Z kolei handlowcy szukają sposobów, by klientów do siebie przywiązać i zachęcić. Biedronka oferuje swoim klientom nie tylko aplikację/program lojalnościowy Moja Biedronka, ale także zawarty w nim „shakeomat” z którego można uzyskiwać dodatkowe kody rabatowe. Te ekstra kody mają, z punktu widzenia klienta, pewną wadę – nie zawsze pasują do jego potrzeb. Ale od czego jest internet?

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama