Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci wymieniają się kodami rabatowymi do Biedronki?

W internecie ponoć kwitnie wymiana kodów umożliwiających tańsze zakupy w Biedronce.

Publikacja: 22.03.2023 15:58

Klienci wymieniają się kodami rabatowymi do Biedronki?

Foto: Bloomberg

Klienci od zawsze szukają sposobów by zakupy zrobić jak najtaniej. Z kolei handlowcy szukają sposobów, by klientów do siebie przywiązać i zachęcić. Biedronka oferuje swoim klientom nie tylko aplikację/program lojalnościowy Moja Biedronka, ale także zawarty w nim „shakeomat” z którego można uzyskiwać dodatkowe kody rabatowe. Te ekstra kody mają, z punktu widzenia klienta, pewną wadę – nie zawsze pasują do jego potrzeb. Ale od czego jest internet?

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama