Reklama

Polskie firmy zyskały platformy do ekspansji

Najwięcej firm eksportujących przez globalne platformy jest w województwach dolnośląskim czy śląskim. Najbardziej efektywne są w woj. lubuskim.

Publikacja: 05.12.2022 03:00

Polskie firmy zyskały platformy do ekspansji

Foto: AdobeStock

Dane o podziale sprzedaży eksportowej polskich firm za pośrednictwem swojej platformy specjalnie dla „Rzeczpospolitej” przygotował amerykański eBay. Wynika z nich, że na koniec listopada 2022 r., jeśli chodzi o zagraniczną sprzedaż polskich firm, za niemal 15 proc. odpowiadały te z województwa dolnośląskiego, ponad 10-proc. udział mają jeszcze te ze śląskiego i wielkopolskiego. Co ciekawe, z najniższym – ledwie 1,3-proc. – udziałem są firmy z mazowieckiego.

Wzrost po pandemii

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama