Reklama
Rozwiń
Reklama

Obroty Stokrotki szybko rosną, hurtownie Cash & Carry złapały zadyszkę

Obroty w sieci Stokrotka, wchodzącej w skład Emperii, szybko rosną, podczas gdy należące do Eurocashu hurtownie Cash & Carry złapały zadyszkę.

Publikacja: 14.09.2016 20:31

Obroty Stokrotki szybko rosną, hurtownie Cash & Carry złapały zadyszkę

Foto: Bloomberg

Najgorzej jest w Almie Market, która w celu ratowania podstawowego biznesu sprzedała akcje Vistuli i Krakchemii o łącznej wartości 21,5 mln zł. – Sklepy delikatesowe Almy radzą sobie bardzo słabo, ponieważ ich oferta nie znajduje uznania w oczach konsumentów – uważa Marcin Stebakow, analityk DM BPS.

Najciekawiej wśród dystrybutorów żywności notowanych na warszawskiej giełdzie wygląda zdaniem ekspertów Emperia. – Spodziewam się utrzymania przez spółkę pozytywnych tendencji z I półrocza, a więc mocnego, jednocyfrowego wzrostu sprzedaży porównywalnej, także w II półroczu – prognozuje Tomasz Sokołowski, analityk DM BZ WBK. – Za Emperią przemawiają wysokie wskaźniki sprzedaży, zdolność do generowania gotówki, sprawna logistyka oraz plan inwestowania w nowy, mniejszy format – dodaje Stebakow. Wśród plusów wymienia jeszcze zapowiadaną ofensywę akwizycyjną.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama