Reklama

Tysiąc polskich sklepów sprzedaje online poprzez serwis Zalando

Polska jest jednym z rynków, gdzie nasz program zachęcania sklepów stacjonarnych do rozpoczęcia sprzedaży online za naszym pośrednictwem przyjął się najlepiej – mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando.

Aktualizacja: 24.01.2022 16:46 Publikacja: 23.01.2022 21:00

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Foto: materiały prasowe

Zalando uruchomiło w Polsce program Connected Retail, w ramach którego stacjonarne sklepy mogą sprzedawać na platformie online. Ilu sprzedawców się dotąd do niego zdążyło przyłączyć?

Polska posiada ogromny potencjał pod tym względem, ma gęstą sieć stacjonarnych sklepów z modą oraz asortymentem lifestyle'owym. Właściciele sklepów w Polsce są przedsiębiorczy, świadomi szans, jakie daje działalność w internecie, a także szukają możliwości kontaktu z klientami online.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama