Reklama
Rozwiń
Reklama

Tysiąc polskich sklepów sprzedaje online poprzez serwis Zalando

Polska jest jednym z rynków, gdzie nasz program zachęcania sklepów stacjonarnych do rozpoczęcia sprzedaży online za naszym pośrednictwem przyjął się najlepiej – mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando.

Aktualizacja: 24.01.2022 16:46 Publikacja: 23.01.2022 21:00

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando

Foto: materiały prasowe

Zalando uruchomiło w Polsce program Connected Retail, w ramach którego stacjonarne sklepy mogą sprzedawać na platformie online. Ilu sprzedawców się dotąd do niego zdążyło przyłączyć?

Polska posiada ogromny potencjał pod tym względem, ma gęstą sieć stacjonarnych sklepów z modą oraz asortymentem lifestyle'owym. Właściciele sklepów w Polsce są przedsiębiorczy, świadomi szans, jakie daje działalność w internecie, a także szukają możliwości kontaktu z klientami online.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama