Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy tracą miliony ignorując smartfony klientów

Niedostosowanie stron do urządzeń mobilnych i związane z tym złe doświadczenia klientów mogą dla sklepów oznaczać 231 mln euro utraconych przychodów .

Publikacja: 04.01.2022 12:55

Sklepy tracą miliony ignorując smartfony klientów

Foto: Adobe Stock

Przeprowadzony przez Google i e-point audyt potwierdza, że nieprawidłowe zaprojektowanie serwisu oraz jego powolne działanie może mieć poważny wpływ na wyniki finansowe. 222 mln euro z utraconych przychodów to kwota, którą potencjalnie konsumenci wydaliby na zakup elektroniki.

Bariery te wynikają z niedostosowania witryn e-commerce do kanału mobile: problemów z właściwą prezentacją produktu oraz porównywaniem różnych ofert, jak również męczącym dla użytkowników przewijaniem stron na smartfonach.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama