Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy tracą miliony ignorując smartfony klientów

Niedostosowanie stron do urządzeń mobilnych i związane z tym złe doświadczenia klientów mogą dla sklepów oznaczać 231 mln euro utraconych przychodów .

Publikacja: 04.01.2022 12:55

Sklepy tracą miliony ignorując smartfony klientów

Foto: Adobe Stock

Przeprowadzony przez Google i e-point audyt potwierdza, że nieprawidłowe zaprojektowanie serwisu oraz jego powolne działanie może mieć poważny wpływ na wyniki finansowe. 222 mln euro z utraconych przychodów to kwota, którą potencjalnie konsumenci wydaliby na zakup elektroniki.

Bariery te wynikają z niedostosowania witryn e-commerce do kanału mobile: problemów z właściwą prezentacją produktu oraz porównywaniem różnych ofert, jak również męczącym dla użytkowników przewijaniem stron na smartfonach.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama