Reklama
Rozwiń
Reklama

Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Sieć rozwija dostęp do second handów w swoich sklepach. Wszystko w ramach „gospodarki obiegu zamkniętego”.

Publikacja: 30.09.2021 14:52

Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Foto: Adobe Stock

Rosnąca świadomość ekologiczna skłania firmy do rozwijania różnych strategii CSR (Corporate Social Responsabilty). Jedne sieci kładą nacisk na niemarnowanie żywności, wprowadzając specjalne oznaczenia, jak Kaufland, który na produktach marki własnej nadających się do spożycia po terminie minimalnej trwałości będzie umieszczał piktogramy zachęcające do sprawdzenia za pomocą własnych zmysłów czy produkt jest jeszcze dobry. W ten trend wpisują się też kampanie Lidla, który regularnie promuje produkty o krótkim terminie przydatności w mocno obniżonych cenach. Inne sieci, jak Auchan (który też promuje niemarnowanie żywności) szukają własnych nisz.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama