Reklama

Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Sieć rozwija dostęp do second handów w swoich sklepach. Wszystko w ramach „gospodarki obiegu zamkniętego”.

Publikacja: 30.09.2021 14:52

Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Foto: Adobe Stock

Rosnąca świadomość ekologiczna skłania firmy do rozwijania różnych strategii CSR (Corporate Social Responsabilty). Jedne sieci kładą nacisk na niemarnowanie żywności, wprowadzając specjalne oznaczenia, jak Kaufland, który na produktach marki własnej nadających się do spożycia po terminie minimalnej trwałości będzie umieszczał piktogramy zachęcające do sprawdzenia za pomocą własnych zmysłów czy produkt jest jeszcze dobry. W ten trend wpisują się też kampanie Lidla, który regularnie promuje produkty o krótkim terminie przydatności w mocno obniżonych cenach. Inne sieci, jak Auchan (który też promuje niemarnowanie żywności) szukają własnych nisz.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama