Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Sieć rozwija dostęp do second handów w swoich sklepach. Wszystko w ramach „gospodarki obiegu zamkniętego”.

Publikacja: 30.09.2021 14:52

Auchan wchodzi mocniej w sprzedaż… używanej odzieży

Foto: Adobe Stock

Rosnąca świadomość ekologiczna skłania firmy do rozwijania różnych strategii CSR (Corporate Social Responsabilty). Jedne sieci kładą nacisk na niemarnowanie żywności, wprowadzając specjalne oznaczenia, jak Kaufland, który na produktach marki własnej nadających się do spożycia po terminie minimalnej trwałości będzie umieszczał piktogramy zachęcające do sprawdzenia za pomocą własnych zmysłów czy produkt jest jeszcze dobry. W ten trend wpisują się też kampanie Lidla, który regularnie promuje produkty o krótkim terminie przydatności w mocno obniżonych cenach. Inne sieci, jak Auchan (który też promuje niemarnowanie żywności) szukają własnych nisz.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne