Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.01.2015 09:22 Publikacja: 15.01.2015 09:22
Eksport do Maroka w okresie styczeń–październik 2014 r. wyniósł prawie 260 mln euro i wzrósł o 50 proc. w porównaniu z pierwszymi dziesięcioma miesiącami 2013 r.
Foto: Bloomberg
Według danych Ministerstwa Gospodarki eksport do Maroka w okresie styczeń–październik 2014 r. wyniósł prawie 260 mln euro i wzrósł o 50 proc. w porównaniu z pierwszymi dziesięcioma miesiącami 2013 r. W rezultacie marokański rynek jest trzecim w Afryce pod względem wartości sprzedaży polskich produktów.
Do Maroka eksportujemy m.in. siarkę i węgiel, sprzęt AGD, tworzywa sztuczne, wyroby z metali, półprodukty z żeliwa, pszenicę. Zdaniem resortu gospodarki szansę na wzrost sprzedaży mają polskie jabłka oraz wyroby mleczarskie. Według analiz BZ WBK rosnący dzięki wprowadzanym strategiom sektorowym marokański popyt ma dotyczyć także polskich usług i transferu wiedzy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nikt ci tyle nie da, ile polityk obieca – mówi stare powiedzenie. Jakże prawdziwe tu, na terenach popowodziowych...
Europejski Bank Centralny utrzymał swoją stopę depozytową na poziomie 2 proc., a refinansową na poziomie 2,15 pr...
Ponad jedna czwarta Europejczyków uważa swoją sytuację finansową i materialną za niepewną – wynika z najnowszego...
Prezydent Korei Południowej Lee Jae Myung oświadczył, że tamtejsze firmy będą „bardzo ostrożne” w kwestii inwest...
Rząd rusza z pracami nad strategicznym planem dla Polski na najbliższe 10 lat. Ma on odpowiedzieć na trzy wielki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas