Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2018 14:02 Publikacja: 25.06.2018 14:02
Foto: Bloomberg
Oferta spółki określanej jako „chiński Amazon usług” byłaby drugą tegoroczną na azjatyckim rynku, jeśli chodzi o wielkość – po producencie smartfonów Xiaomi, który chce zebrać w ramach IPO 6,1 mld dolarów.
Spółka podaje, że działa w prawie 3 tys. miast w Chinach, ma 320 mln aktywnych użytkowników i współpracuje z ponad 400 tys. lokalnych firm. Za pośrednictwem jej strony internetowej i aplikacji klienci mogą rezerwować miejsca w restauracji, zamówić lunch, kupować bilety do kina, kupić wyjazd wakacyjny albo wynająć samochód.
Mimo kontynuacji trendu wzrostowego na warszawskiej giełdzie nie brakuje spółek, których notowania obrały przeci...
Byki pokazały w czwartek moc. Indeks WIG20 zyskał na wartości 2,3 proc. i tym samym wrócił powyżej poziomu 2800...
Na warszawskiej giełdzie zadebiutowała druga w tym roku firma. Jej założyciel planuje szybkie przejęcie na hiszp...
Zawieszenie broni dające perspektywę stabilizacji sytuacji na Bliskim Wschodzie zostało z ulgą przyjęte przez in...
O 10 proc. więcej niż wynosiła cena akcji Arlenu w publicznej ofercie zapłacono za walor spółki w dniu jej debiu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas