Taylor Swift dała zarobić warszawskim restauracjom

Ruch wokół restauracji i w zagłębiach gastronomicznych Warszawy w dniach koncertów Taylor Swift na Stadionie Narodowym był o 18,4 proc. większy niż od początku tegorocznych wakacji.

Publikacja: 08.08.2024 10:58

Taylor Swift dała zarobić warszawskim restauracjom

Foto: AFP

Analiza ruchu ponad 3 mln smartfonów, przeprowadzona przez dataplace.ai, potwierdziła, że Taylor Swift jest wyjątkowo skutecznym magnesem dla fanów. Na jej koncerty polscy fani zjechali z woj. mazowieckiego (55 proc.), małopolskiego (10,8 proc.) i wielkopolskiego (6,9 proc.).

Tłumy fanów Taylor Swift w restauracjach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta
Gastronomia
Pizzerie tracą klientów. Efekt Żabki czy boom na kebab?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Gastronomia
Zła wiadomość dla Włochów i dla turystów. Mocno drożeje największy włoski przysmak
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście