Taylor Swift dała zarobić warszawskim restauracjom

Ruch wokół restauracji i w zagłębiach gastronomicznych Warszawy w dniach koncertów Taylor Swift na Stadionie Narodowym był o 18,4 proc. większy niż od początku tegorocznych wakacji.

Publikacja: 08.08.2024 10:58

Taylor Swift dała zarobić warszawskim restauracjom

Foto: AFP

Analiza ruchu ponad 3 mln smartfonów, przeprowadzona przez dataplace.ai, potwierdziła, że Taylor Swift jest wyjątkowo skutecznym magnesem dla fanów. Na jej koncerty polscy fani zjechali z woj. mazowieckiego (55 proc.), małopolskiego (10,8 proc.) i wielkopolskiego (6,9 proc.).

Tłumy fanów Taylor Swift w restauracjach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta
Gastronomia
Pizzerie tracą klientów. Efekt Żabki czy boom na kebab?
Gastronomia
Zła wiadomość dla Włochów i dla turystów. Mocno drożeje największy włoski przysmak