Reklama
Rozwiń

Taylor Swift dała zarobić warszawskim restauracjom

Ruch wokół restauracji i w zagłębiach gastronomicznych Warszawy w dniach koncertów Taylor Swift na Stadionie Narodowym był o 18,4 proc. większy niż od początku tegorocznych wakacji.

Publikacja: 08.08.2024 10:58

Taylor Swift dała zarobić warszawskim restauracjom

Foto: AFP

Analiza ruchu ponad 3 mln smartfonów, przeprowadzona przez dataplace.ai, potwierdziła, że Taylor Swift jest wyjątkowo skutecznym magnesem dla fanów. Na jej koncerty polscy fani zjechali z woj. mazowieckiego (55 proc.), małopolskiego (10,8 proc.) i wielkopolskiego (6,9 proc.).

Tłumy fanów Taylor Swift w restauracjach

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta