Reklama
Rozwiń
Reklama

Fundacje poinformują, ile z 1 proc. PIT wydały na reklamę

Organizacje pożytku publicznego określą, jaką część środków z 1 proc. PIT wydały na własną promocję.

Aktualizacja: 29.03.2015 17:58 Publikacja: 29.03.2015 15:53

Fundacje poinformują, ile z 1 proc. PIT wydały na reklamę

Foto: www.sxc.hu

Już na początku kwietnia Sejm ma się zająć projektem nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, który wprowadza duże zmiany dotyczące wykorzystania 1 proc. PIT. Projekt przygotowali posłowie z sejmowej podkomisji ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.

– Uwzględniliśmy zalecenia Najwyższej Izby Kontroli, by określić bardziej przejrzyste zasady dysponowania przez OPP środkami z odpisu podatku – mówi przewodniczący podkomisji Tadeusz Tomaszewski. Dodaje, że Sejm może uchwalić zmiany już w maju.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama