W jaki sposób technologia w finansach może wspierać klientów?
Technologia to dzisiaj jeden z kluczowych czynników decydujących o jakości rozwiązań oraz obsługi klienta. Operujemy w środowisku dynamicznych zmian technologicznych, co wymaga dużej zwinności. Kilka dekad temu to internet był tym rozwiązaniem, które zmieniło zasady gry. Dzisiaj zmiany następują znacznie szybciej dzięki wprowadzeniu sztucznej inteligencji (AI), technologii rozproszonego rejestru (DLT) i innych rozwiązań, które zmieniają nasz rynek. Chcemy być numerem 1 dla naszych klientów – dlatego musimy dotrzymywać tempa tym zmianom.
Czy zgadza się pani ze stwierdzeniem, że dzięki technologiom bank powinien pozostawać niejako niewidoczny dla swoich klientów, dając im czas na skupienie się na ich głównym biznesie i rozwoju?
Myślę, że bank powinien ułatwiać życie klientom. W naszym przypadku – powinien ułatwiać klientom prowadzenie i rozwój biznesu, lokalnie i międzynarodowo. Dzięki technologii współpraca z bankiem staje się dla klientów bardziej płynna, dostarcza lepszych doświadczeń, ale przede wszystkim pozwala tworzyć rozwiązania, które odpowiadają na ich konkretne potrzeby. Co to klientowi daje? Uwalnia czas i zasoby, pozwala skupić się na biznesie.
Czytaj więcej
Cyfrowy gigant, fintech Revolut, stawia teraz na… bankomaty. To dosyć zaskakujący ruch, ale pokaz...