Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.04.2015 17:20 Publikacja: 30.04.2015 10:50
Fot. Mateusz Kamieński
Foto: OFF CAMERA
Główna idea Festiwalu PKO OFF CAMERA to...
Szymon Miszczak: Wspieranie niezależnych artystów, którzy mają na siebie pomysł i wiedzą, czego chcą. Pomoc z naszej strony jest realna. Za czerwonym dywanem i błyskiem fleszy idą środki na realizację kolejnych projektów i stojące za nimi możliwości. Łączna pula nagród na festiwalu to niemal pół miliona złotych. W zależności od etapu kariery filmowcy biorą udział w różnych konkursach: „Bierzcie i kręćcie", SCRIPT PRO, Konkursie Głównym „Wytyczanie drogi" czy Konkursie Polskim. Naszym zadaniem jest zebranie funduszy i przekonanie partnerów, że warto nam zaufać i warto potraktować młode kino w kategoriach inwestycji.
O Krakowską Nagrodę Filmową (100 000 dol.) walczą twórcy z całego świata. Ale branża spotyka się podczas Festiwalu również w ramach OFF CAMERA PRO INDUSTRY. Co się dzieje podczas warsztatów?
Festiwal to czas konfrontacji. Od 4 do 6 maja już po raz trzeci zapraszamy branże na warsztaty przygotowane przez profesjonalistów. Ważna część programu OFF CAMERA PRO INDUSTRY to „1:1" - specyficzny „market" polskich projektów, które poddawane są ocenie zagranicznych ekspertów. Udział w warsztatach to szansa na znalezienie wsparcia w postaci finansowania, promocji i dystrybucji na zachodnich rynkach. Mówię tutaj o sieci kontaktów, które mogą zaowocować konkretnymi projektami.
Komisja konkursowa zakończyła rozmowy z kandydatami na stanowisko dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej....
14 czerwca odbyła się finałowa gala Konkursu Wyobraź Sobie, podczas której nagrodzono najlepsze pomysły filmowe....
Małgorzata Kożuchowska w tytułowej roli żony milionera z Konstancina (Jacek Poniedziałek) wyrzuconej z willi na...
Dziewięciu kandydatów startuje na stanowisko dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Agnieszka Holland i...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
- Komedia pomaga poruszać nawet bardzo trudne tematy, nie zadręczając widza. Zamiast doprowadzać go do rozpaczy,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas