Mamy nowy obraz klienta

Wiedza o zwyczajach zakupowych klientów sprzed pandemii jest nieaktualna. Firmy muszą uważnie podążać za zmianami nawyków konsumentów – uważa Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Publikacja: 23.09.2021 21:00

Partner rozmowy: LPP

Jak wygląda dziś sprzedaż odzieży – czy klienci wrócili do sklepów stacjonarnych i co zostało z dynamicznych skoków sprzedaży online notowanych podczas lockdownów?

Pozostało 97% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał partnera
Amerykanie budują kadry jądrowe w Polsce – to szansa dla naszej gospodarki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał partnera
Zdrowie to najlepsza inwestycja
Materiał partnera
Energetyka jądrowa w centrum uwagi
Europejski Kongres Gospodarczy
Wartości, które należy promować w biznesie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Europejski Kongres Gospodarczy
Czy proste podatki są możliwe