Dotacje na promocję MŚP na EXPO 2025 w Japonii – ostatni dzwonek

Już za dwa dni, 19 czerwca, zakończy się nabór do działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”. Przedsiębiorcy zainteresowani rynkami Azji Wschodniej wciąż mogą złożyć wnioski o dotacje na ekspansję.

Publikacja: 17.06.2024 16:15

EXPO 2025 w japońskiej Osace rozpocznie się 13 kwietnia 2025 r. Na teren wystawy przeznaczono sztucz

EXPO 2025 w japońskiej Osace rozpocznie się 13 kwietnia 2025 r. Na teren wystawy przeznaczono sztuczną wyspę Yumeshima na wodach Zatoki Osaka.

Foto: Adobe Stock

Konkurs prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 20021-2027” ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) na rynkach międzynarodowych poprzez udział w targach, wystawach i misjach gospodarczych oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych w Azji Wschodniej.

Działanie „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)” jest skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które planują uczestnictwo w wydarzeniach targowych i konferencyjnych towarzyszących Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai w Japonii, która rozpocznie się 13 kwietnia 2025 roku i potrwa pół roku, do 13 października 2025 r. Rodzime firmy otrzymają więc wsparcie dotyczące rynku japońskiego, ale także południowokoreańskiego oraz wybranych państw Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN) tj.: Filipin, Indonezji, Malezji, Singapuru, Tajlandii, Brunei, Wietnamu, Laosu i Kambodży.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Eksport
Wielka Brytania pogłębia skłonność do współpracy z UE, w tym z Polską
Eksport
Europejskie małe i średnie firmy powinny więcej eksportować
Eksport
Uzbekistan coraz bliżej Światowej Organizacji Handlu
Eksport
Jedzenie dla brytyjskich pupili od polskich producentów i dostawców
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Eksport
Rynek południowokoreański: jakie są szanse i wyzwania dla polskich firm?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką