Dotacje na promocję MŚP na EXPO 2025 w Japonii – ostatni dzwonek

Już za dwa dni, 19 czerwca, zakończy się nabór do działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”. Przedsiębiorcy zainteresowani rynkami Azji Wschodniej wciąż mogą złożyć wnioski o dotacje na ekspansję.

Publikacja: 17.06.2024 16:15

EXPO 2025 w japońskiej Osace rozpocznie się 13 kwietnia 2025 r. Na teren wystawy przeznaczono sztucz

EXPO 2025 w japońskiej Osace rozpocznie się 13 kwietnia 2025 r. Na teren wystawy przeznaczono sztuczną wyspę Yumeshima na wodach Zatoki Osaka.

Foto: Adobe Stock

Konkurs prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 20021-2027” ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) na rynkach międzynarodowych poprzez udział w targach, wystawach i misjach gospodarczych oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych w Azji Wschodniej.

Działanie „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)” jest skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które planują uczestnictwo w wydarzeniach targowych i konferencyjnych towarzyszących Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai w Japonii, która rozpocznie się 13 kwietnia 2025 roku i potrwa pół roku, do 13 października 2025 r. Rodzime firmy otrzymają więc wsparcie dotyczące rynku japońskiego, ale także południowokoreańskiego oraz wybranych państw Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN) tj.: Filipin, Indonezji, Malezji, Singapuru, Tajlandii, Brunei, Wietnamu, Laosu i Kambodży.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Eksport
Bruksela chce zacieśnić współpracę z Azją Centralną, czy Polska na pewno też?
Eksport
Polska firma wygrała przetarg i zbuduje promy dla Szkotów
Eksport
Jacek Tomczak: Expo to świat wolnego handlu
Eksport
KUKE weźmie na siebie 80 proc. ryzyka transportu towarów na Ukrainę
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Eksport
Douglas Alexander: Wielka Brytania chce mocniej współpracować z Polską
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne