Zielona wiosna w Polsce w stosunkach handlowych z Irlandią

Już od soboty 9 marca co najmniej w kilku miastach Polski – jak Warszawa, Poznań czy Łódź – będą odbywać się wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i biznesowe związane z celebracją ważnego irlandzkiego święta narodowego, czyli Dnia Świętego Patryka, tradycyjnie obchodzonego 17 marca.

Publikacja: 29.02.2024 19:22

Dzień Świętego Patryka to dla Irlandczyków okazja do świętowania.

Dzień Świętego Patryka to dla Irlandczyków okazja do świętowania.

Foto: Adobe Stock

Propozycje szczególnie atrakcyjne dla przedsiębiorców z MŚP związane są z Warszawą. W środę 13 marca odbędzie się „Green Solutions for the Polish Market”/„Zielone rozwiązania dla polskiego rynku” – wydarzenie łączące irlandzkie firmy z polskim rynkiem. Jego celem jest prezentacja ekologicznych i inteligentnych rozwiązań oferowanych przez firmy z Irlandii. Miasta w Europie Środkowo-Wschodniej stoją przed ogromnym wyzwaniem, jakim jest sprostanie wyzwaniom związanym z ochroną środowiska – na rynku istnieje niewiele rozwiązań, które mogą pochwalić się udokumentowaną historią sukcesu. Wydarzenie ułatwi spotkania indywidualne, wymianę wiedzy i będzie doskonałą okazją do nawiązania kontaktów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Eksport
Dziś i jutro polsko-brytyjskiej współpracy gospodarczej według BPCC
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Eksport
Trójka liderów eksportu - wskazała ich PAIH
Eksport
Arabia Saudyjska - od Wizji 1930 do Wizji 2030
Eksport
Afryka to kontynent przyszłości i perspektywiczny kierunek dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Eksport
Polska na Expo w Japonii pokazała się z dobrej strony
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!