13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Polska wytypowała 13 rynków, na których od 2016 roku koncentrować będzie się promocja naszej żywności. To ma zapewnić dalszy wzrost jej eksportu.

Sfinks oczekuje wyjaśnień od Da Grasso

Sfinks – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zaraportowała wpłynięcie do spółki pisma od udziałowców Da Grasso inform...

Czesi atakują polską żywność, a sami…

Produktom naszych południowych sąsiadów daleko jest do ideału. Czeskie musli z truskawkami miało za mało owoców, a w ciemnym piwie było za dużo brzeczki.

Ceny w Costa Coffee idą w górę

Whitbread, właściciel sieci kawiarni Costa Coffee i hoteli Premier Inn, zamierza podwyższyć ceny w swoich brytyjskich lokalach, by zwiększyć pensje pracown...

Polski drób rusza w świat

Po podbiciu Unii Europejskiej nasze kurczaki zaczynają zdobywać odległe rynki.

Producenci mleka blokują Brukselę

Europejscy producenci mleka protestują przed gmachem Komisji Europejskiej przeciwko zbyt niskim ich zdaniem, cenom mleka.

Mniej dorszy z Bałtyku

Komisja Europejska zaproponowała zmniejszenie o jedną piątą limit połowów części dorszy na Bałtyku, bo dąży do zapewnienia długofalowej polityki połowowej...

Konsument lubi słodkie jednokolorowe jabłka

Gala i Golden Delicious to najczęściej produkowane w UE odmiany jabłek. Na trzecim miejscu znalazła się odmiana Idared - najbardziej popularna w Polsce. sz...

Kolejna wpadka McDonald's

Amerykańska sieć fast-food McDonald's znów ma złą prasę w Japonii.

Pizza Express rozdzieli napiwki po równo

Brytyjska sieć restauracji zrezygnowała z potrącania 8-proc. prowizji administracyjnej od napiwków, płaconych przez klientów kartą elektroniczną.

Reklama
Reklama

Żubrówka wskoczy na światowe podium

Do końca 2015 r. flagowa marka CEDC ma awansować na trzecie miejsce wśród wódek o największej sprzedaży na świecie. Przyczynią się do tego głównie polscy k...

Kania sonduje rynek pod kątem przejęć

Producent wędlin nie wyklucza akwizycji. Zapowiada, że będzie nadal analizował rynek w kraju i za granicą.

Wyborowa już nie tylko z żyta

Pernod Ricard wierzy w siłę rynkową czystej. Dlatego rozszerzy ofertę trunków pod swoją flagową marką. Celem jest wzrost wartości sprzedaży.

Stockowi w smak kolorowe wódki

Wicelider polskiego rynku wódki nie odczuwa spowolnienia w kolorowych trunkach. Planuje wprowadzenie kolejnych nowości

Awangarda piwnej rewolucji

W Browarach Regionalnych Jakubiak cenią sobie tradycję i historię. Od ponad dekady piszą własną.

Burger King i McDonald's łączą siły?

Powodem potencjalnego sojuszu może być działanie na rzecz pokoju na świecie.

Unia szuka nabywców europejskiej żywności

Rolnictwo płaci cenę za unijne sankcje wobec Rosji. Bruksela zachęca do poszukiwania nowych rynków zbytu.

Ketchup nie jest już ketchupem

Ketchup marki Heinz otrzyma w Izraelu nową etykietę. Nie będzie już ketchupem.

Wikingowie pogonili rosyjskich inspektorów

Norwegia nie zgodziła się na rosyjskie kontrole w swoich zakładach rybnych. Odmowa dotarła do Rosji tuż przed lotem inspektorów do Oslo.

Dumpingowe warzywa z Polski

Na Łotwie łatwiej o warzywa z Polski i Litwy aniżeli krajowe. Miejscowi producenci twierdzą, że to efekt dumpingowych cen jarzyn od sąsiadów.

Reklama
Reklama