Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.02.2016 12:28 Publikacja: 29.02.2016 12:28
Foto: Bloomberg
Największa na świecie sieć kawiarni długo zwlekała z decyzją o wejściu na włoski rynek. Obawiała się, jak zostanie przyjęta przez miłośników tradycyjnej kawy, dla których picie tego napoju stało się rytuałem. Do tej pory próżno było szukać we włoskich kawiarniach takich amerykańskich nowości, jak mrożone frappuccino czy słodkie smakowe kawy, którymi zasłynął Starbucks. Firma zapowiedziała jednak, że pierwsze kroki na tym rynku postawi z dużą rozwagą. Pierwszy lokal zostanie otwarty w Mediolanie na początku 2017 r. Kolejne pojawią się z czasem w innych największych miastach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas