Aktualizacja: 29.02.2016 12:28 Publikacja: 29.02.2016 12:28
Foto: Bloomberg
Największa na świecie sieć kawiarni długo zwlekała z decyzją o wejściu na włoski rynek. Obawiała się, jak zostanie przyjęta przez miłośników tradycyjnej kawy, dla których picie tego napoju stało się rytuałem. Do tej pory próżno było szukać we włoskich kawiarniach takich amerykańskich nowości, jak mrożone frappuccino czy słodkie smakowe kawy, którymi zasłynął Starbucks. Firma zapowiedziała jednak, że pierwsze kroki na tym rynku postawi z dużą rozwagą. Pierwszy lokal zostanie otwarty w Mediolanie na początku 2017 r. Kolejne pojawią się z czasem w innych największych miastach.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas