Reklama
Rozwiń

Walt Disney Co. stawia na streaming. Duża strata przez pandemię

Disney zdecydował się pokazać swój nowy hit "Mulan" od razu w serwisie streamingowym Disney+. Nie będzie większości zapowiadanych premier kinowych.

Tegoroczna jesień w branży gier będzie gorąca

Polski rynek gier wideo mocno rośnie. Jego wartość przekroczyła już 2 miliardy złotych.

MSL i Grupa Komunikacja Plus na czele tabeli zarobków

Firmy od public relations podsumował 2019 rok. Z obawami, ale i nadzieją patrzą w przyszłość.

Prezes Orange: Światłowód to dla nas teraz priorytet

- To był bardzo dobry kwartał – mówi Jean-Francois Fallacher, prezes Orange Polska pytany o popyt na usługi światłowodowe telekomu w minionym kwartale, gdy...

To dopiero początek gamingowego boomu nad Wisłą

Rynek gier wideo w Polsce rozwija się w imponującym tempie, a oczekiwany sukces najnowszej produkcji CD Projektu może doprowadzić do prawdziwej eksplozji p...

Michał Duszczyk: Złota era gier wideo

Polscy producenci gier przeżywają okres szybkiego rozwoju – ich wyceny szybują, a pandemia tylko pomaga.

E-sklepy przegrywają walkę o rynek z gigantami

To platformy w rodzaju Allegro czy Amazona najszybciej zdobywają nowych klientów i stają się głównym miejsce na zakupy online.

Chińskie kina wracają do życia. Bez jedzenia i picia

Rząd Chin pozwolił na otwarcie kin, ale warunki działania będą bardzo surowe.

Książka bratanicy Donalda Trumpa okazała się hitem sprzedażowym

Mary Trump wydała głośną powieść, w której przedstawia nieprzychylne fakty z życia obecnego prezydenta USA, a swojego wujka - Donalda Trumpa. Książka już p...

Rekordy w online szybko się nie skończą

Pandemia napędziła do e-sklepów nowych klientów, ale nawet po odmrożeniu gospodarki utrzymują one świetne wyniki. W efekcie rynek urośnie o 31 proc.

Reklama
Reklama

Polacy szturmują e-sklepy. Największy wzrost w Europie

W tym roku wydatki internetowe Polaków mają wzrosnąć o ponad 30 proc., co jest najlepszym wynikiem w Europie.

Komu przeszkadza chińska aplikacja?

Narastają kontrowersje wokół TikToka, aplikacji mobilnej do montowania, edytowania i publikowania krótkich form wideo. Niedawno zakazały jej Indie, razem z...

Sztaby kandydatów postawiły na sieć

Niecałe 3 mln zł wydano na reklamę telewizyjną w kampanii prezydenckiej. Budżety przyciągał internet – wynika z wstępnych danych zebranych przez „Rz".

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł...

Niedługo ustawa z opłatami za smartfony

W ciągu kilku tygodni projekt trafi do uzgodnień międzyresortowych – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Pomysł nie podoba się części ministerstw.

Większość kin wciąż zamknięta

Piątek miał być dniem zero dla multipleksów. Jednak Cinema City pozostają zamknięte, a Mulitkino zwleka z pełnym otwarciem sieci. To wina Hollywood.

Po prawie 20 latach znika kanał telezakupowy Mango24

Kanał telezakupowy Mango24 kończy nadawanie. Magazyn "Press" informuje, że abonenci łódzkiej sieci kablowej Toya są informowani, że od 1 sierpnia kanał zos...

LiveChat się rozpycha

Wrocławska grupa pochwaliła się rekordowymi wynikami i opowiedziała o dalszych planach. Zamierza umocnić swoją pozycję w Stanach Zjednoczonych.

Starbucks zawiesza reklamy w mediach społecznościowych

W odpowiedzi na powszechność hejtu w mediach społecznościowych Starbucks postanowił zrezygnować z płatnego reklamowania się w większości mediów społecznośc...

Polacy stawiają na sztukę z sieci

Jak wynika z badania SW Research dla Allegro co czwarty ma w swoim domu dzieło współczesnego artysty. Aż 69 proc. z nich kupiło je przez internet.

Reklama
Reklama