Reklama

Burda inwestuje w polską e-drogerię i ma dalsze plany

Chcemy jeszcze mocniej w tym regionie urosnąć i wybraliśmy Polskę na nasz e-commerce hub. Teraz przejmujemy sklep Cocolita, czyli popularną drogerię internetową – mówi Martin Weiss, członek zarządu Hubert Burda Media.

Aktualizacja: 20.04.2021 06:27 Publikacja: 19.04.2021 21:00

Martin Weiss

Martin Weiss

Foto: materiały prasowe

Na czym polegają zapowiedziane właśnie inwestycje grupy Burda w e-commerce'owy hub w Rzeszowie?

Jesteśmy koncernem wydawniczym, od dziesięciu lat jednak Burda, czyli klasyczne wydawnictwo niemieckie, przechodzi transformację w firmę zajmującą się mediami i technologią, wykorzystywaniem tradycyjnych treści na nowych polach internetowych. Mamy za sobą już długą drogę, ale udało nam się zbudować cały system najróżniejszych rodzajów aktywności, z jakich korzystamy.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Reklama
Reklama