Reklama
Rozwiń
Reklama

Burda inwestuje w polską e-drogerię i ma dalsze plany

Chcemy jeszcze mocniej w tym regionie urosnąć i wybraliśmy Polskę na nasz e-commerce hub. Teraz przejmujemy sklep Cocolita, czyli popularną drogerię internetową – mówi Martin Weiss, członek zarządu Hubert Burda Media.

Aktualizacja: 20.04.2021 06:27 Publikacja: 19.04.2021 21:00

Martin Weiss

Martin Weiss

Foto: materiały prasowe

Na czym polegają zapowiedziane właśnie inwestycje grupy Burda w e-commerce'owy hub w Rzeszowie?

Jesteśmy koncernem wydawniczym, od dziesięciu lat jednak Burda, czyli klasyczne wydawnictwo niemieckie, przechodzi transformację w firmę zajmującą się mediami i technologią, wykorzystywaniem tradycyjnych treści na nowych polach internetowych. Mamy za sobą już długą drogę, ale udało nam się zbudować cały system najróżniejszych rodzajów aktywności, z jakich korzystamy.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama